Contractul câștigat de Makyol pentru secțiunea Poarta Sălajului – Nușfalău (A3), care include realizarea celui mai lung tunel din România (Meseș) este contestat de un alt constructor, după contestația depusă de constructorul italian WeBuild.
Turcii de la Mapa, constructorul lotului 2 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, au depus contestație la contractul câștigat de Makyol pentru secțiunea cu tunelul Meseș al Autostrăzii Transilvania.
Deocamdată, contractul pentru realizarea secțiunii cu tunelul Meseș de pe Autostrada Transilvania nu poate fi semnat cu turcii de la Makyol după ce constructorul italian WeBuild a înregistrat o contestație la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC).
Astfel, pe lângă contestația depusă de WeBuild (Italia), un constructor din Turcia contestă evaluarea CNAIR la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor, implicit semnarea contractului cu Makyol (Turcia) în cazul unei respingeri a contestației WeBuild, potrivit economedia.ro.
Autostrada Transilvania. O nouă contestație pentru secțiunea Poarta Sălajului – Nușfalău
Turcii de la Mapa (MAPA INSAAT VE TICARET A.S.) au respins declararea ofertei depuse ca neconfomă.
La 1 noiembrie, atunci când a fost anunțată atribuirea contractului, directorul CNAIR, Cristian Pistol, declara că semnarea contractului de 6,8 miliarde de lei cu Makyol se va realiza în termen de zece zile, în lipsa contestațiilor.