După patru ani de așteptări, lucrările la tunelul Meseș rămân, deocamdată, pe hârtie


În ultimii 5 ani, am asistat la o accelerare a construcției de autostrăzi în România. Astfel, se lucrează și la câteva lucrări complexe pe șoselele de mare viteză, cum ar fi tunelurile forate. De exemplu, în acest moment, lângă Curtea de Argeș se execută acum un tunel de 1,35 km, cu două galerii separate, fiecare cu două benzi de circulație, anunță hotnews.ro.

Nu sunt vești bune însă despre mult așteptatele lucrări la cel mai lung tunel de autostradă din România (2,89 km lungime), și anume tunelul Meseș. “Lucrările” la acest proiect se desfășoară, deocamdată, pe hârtie.

Cum spuneam mai sus, proiectul tunelului Meseș prevede ca acesta să aibă o lungime de aproape 3 kilometri, iar tronsonul de autostradă pe care se va afla (A3 Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău) este în procedură de licitație încă din 2020, iar în prezent CNAIR este în continuare în etapa de „evaluare oferte”.

Proiectul prevede, pe lângă tunel, realizarea unui tronson de autostradă de 41 de kilometri și are o valoare estimată la aproximativ 800 de milioane de euro.

Pe acest tronson de autostradă vor fi proiectate și construite 65 de viaducte, poduri și pasaje pe și peste autostradă, în lungime totală de aproximativ 13 km.



3 thoughts on “După patru ani de așteptări, lucrările la tunelul Meseș rămân, deocamdată, pe hârtie

  1. Ce să mai comentezi?!
    Eu atâta am comentat in ultimul timp despre aceasta temă încât m-am săturat!
    Ticăloșia celor care conduc țara nu are margini!

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *