FOTO. Sălajul are brand. “Țara Silvaniei, sălaș al autenticității. Țara Silvaniei, sălaș al solidarității”


Sălajul este un judeţ cu un potenţial turistic, mare, cu peisaje şi locuri de o rară frumuseţe, cu bogate tradiţii şi cu o istorie pe măsură, iar Consiliul Județean Sălaj și consultantul de dezvoltare strategică Brandberry SRL au organizat, miercuri, o dezbatere publică pentru prezentarea, în stadiu preliminar, a Politicii de marketing teritorial și branding a județului Sălaj pentru perioada 2023-2033.

Dinu Iancu Sălăjanu: Credem cu tărie că avem multe lucruri frumoase de oferit celor care ne vizitează

“Vedem, astăzi, roadele unui proiect început acum aproape un an, prin care ne-am dorit să avem parte, în județul nostru, de experiența unor profesioniști în strategii de marketing, astfel încât noi, ca administratori ai județului, să punem în aplicare cele mai bune recomandări pentru a dezvolta industria turismului în Sălaj.

Nu am făcut asta pentru orgolii, ci din două motive serioase. În primul rând, credem cu tărie că avem multe lucruri frumoase de oferit celor care ne vizitează – de la natură și gastronomie, la tradiții și istorie. În al doilea rând, ne propunem să creștem calitatea vieții locuitorilor Sălajului, deoarece ei vor fi principalii beneficiari economici ai acestui demers”, a transmis, cu acest prilej, Dinu Iancu-Sălăjanu, președintele CJ Sălaj.

Privim la județul Sălaj ca la o mare oportunitate de a deveni o destinație turistică sustenabilă și atractivă

 


Călin Ile, expert în turism și partener senior Brandberry, a evidențiat importanța experiențelor autentice în atragerea de turiști: “Privim la județul Sălaj ca la o mare oportunitate de a deveni o destinație turistică sustenabilă și atractivă pentru turiștii care caută experiențe transilvănene autentice. Cheia dezvoltării turismului județului Sălaj stă în cultura socială pe care turiștii o vor descoperi prin gastronomie, tradiții, solidaritatea comunității și multiculturalismul locului”.

La rândul său, dr. Romulus Oprică, sociolog și manager Brandberry, a precizat: “Din toate cercetările realizate în cele șase luni de documentare, am identificat un element de identitate definitoriu, acesta fiind «Silvania». Valoarea primordială asociată cu Sălajul de către toți cei care au interacționat cu această zonă este autenticitatea. Plecând de la realitatea unui spațiu multietnic și multicultural – ce oglindește atributele cele mai pure ale Transilvaniei – și de la asocierea pozitivă cu definirea regiunii drept Țara Silvaniei, a apărut în mod firesc conceptul «Țara Silvaniei, sălaș al autenticității». Dezvoltarea turismului autentic, nealterat de consumerism, se va putea face cu efortul solidar al sălăjenilor. Doar lucrând împreună și susținându-se unii pe ceilalți, acest proiect va avea succes. Tocmai de aceea, pentru locuitorii Sălajului, propunerea noastră este «Țara Silvaniei, sălaș al solidarității»”.

La dezbaterea găzduită de Sala “Porolissum” au luat parte reprezentanți ai administrației județene, ai instituțiilor publice, ai centrelor de informare turistică, primari, antreprenori din domeniul turismului, ONG-uri, precum și presa locală.



One thought on “FOTO. Sălajul are brand. “Țara Silvaniei, sălaș al autenticității. Țara Silvaniei, sălaș al solidarității”

  1. țara autenticității sună adecvat istoric.

    țara solidarității e bull shit ideologic contemporan, nici o legătură cu Sălajul.

    in plus Dinu Iancu Sălăjeanu și PNL / USR s-au opus construirii statuii lui Mihai Viteazu, deci nu primesc vot chiar dacă o dau cu autenticitatea.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *